miércoles, 23 de enero de 2019

A Alegría de uva con Ángela Furquet y Dos


Ángela Furquet vino a Madrid  a dar un pequeño curso de canto y un excelente concierto junto con el grupo "Dos".
Que suerte la mía poder participar y cantar esta bonita muñeira.





Lalalalalala…

Casadiña de tres días quén se levou as colores?
Nin casada nin solteira nunca chas tuve mellores.

Ai La la la….

Eu non cha quixera ser.
A mazá que é colorada todos a queren comer.

Ai la, la, ….

Vendimia e vendimadores da vendima do meu pai-e
O viño ben acabado e o pallar sequiño vai-e
Andivecheste alabando que me morria por tí.
Que me morro non é certo pero que che quero si.
Aila, la, la…

A raiz do toxo verde,
é moi mala de arrincar-e
os amoriños primeiros,
son moi malos de olvidar-e

Unha vella díxolle a outra polo burato da porta
ti goberna a túa vida que a miña nada che importa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario